HTML

Ujgen Renegade

Az SZDSZ egykori underground blogja: "Élünk, lélegzünk, van lelkiismeretünk, értünk is hozzá de nem biztos, hogy hivatalosak" VOLTUNK. Most meg pihenek.

Friss topikok

  • vazsmegyeigerdezsház: Cafolatrol akkor beszelhetunk, ha az elmelet piller allitasairol bizonyithato, hogy hamis, es az e... (2011.08.10. 09:14) Kedvencünk Bogár László
  • urbangeri: @Gino: köszi ;) (2010.03.09. 23:08) Felelős ellenzékiség
  • urbangeri: megnéztük öcsémmel, Csermely Péter nagy produkciót nyomott (2010.02.24. 00:41) Viszony a nagyokhoz
  • Teddypompom: hehehehehe. Annnnnyira jó. Mintha hájjal kenyegetnének. Még, még,még ennyi nem elég!!!!!!!!! (2010.02.06. 15:57) Viszlát Ernyő!
  • urbangeri: Van nekem rendes munkám, ez mindig is csak másodállás volt, csak a mókáért. ujgen.blog.hu/2009/02/... (2009.07.29. 23:33) - Hé Johnny,

Linkblog

Hello BAZ-megye!

2008.04.16. 23:44 :: urbangeri

Na körbetrappolnék a Magyar Ugaron. Jelentem van élet, szellemi élet.

Schiffer Andrást lőttem még a múlt héten. Az én földemre ágyúzott megint. Egy kicsit mélyebben szántót és megengedőbbet, vagy inkább bátorítót vártam volna. Aztán dühös lettem, de mostanra már elfogadom. Így kell lennie. Végül is sok tekintetben jogos a kritika. Magyarország meg véres terület, itt szeretik jól lehúzni egymást a közélet szereplői, és ebbe beletartozik Schiffer is, de azért ő alapvetően egy gerinces figura, odafigyelek rá.

"Fodor Gábort már kiretusálták a Fidesz-történetből, és ha úgy hozza a sors, ki fogják retusálni az SZDSZ-éből is." - Nem baj, ezt én még megvárom, és addig még biztos maradok, szabadcsapat szerepkörben.

Tegnap Dancs Gábornál jártam. Próbáltam bevonni valami kis csoportosulásba, de nem sikerült. Ez pedig baj, ha nem működik a csoportalkotás, akkor nincs sok remény, hsizen közösségben lehet elérni valamit. Viszont az ő szobájából kijövet is azt gondoltam, mint az eggyel korábbi bekezdés végén, hogy addig amíg vannak itt ilyen emberek, addig még érdemes itt maradni, őket támogatni.

Már látom, hogy kínomban fogok írni egy újabb hosszú majdnem cikket.

Szólj hozzá!

Címkék: védegylet

A bejegyzés trackback címe:

https://ujgen.blog.hu/api/trackback/id/tr42429244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása