HTML

Ujgen Renegade

Az SZDSZ egykori underground blogja: "Élünk, lélegzünk, van lelkiismeretünk, értünk is hozzá de nem biztos, hogy hivatalosak" VOLTUNK. Most meg pihenek.

Friss topikok

  • vazsmegyeigerdezsház: Cafolatrol akkor beszelhetunk, ha az elmelet piller allitasairol bizonyithato, hogy hamis, es az e... (2011.08.10. 09:14) Kedvencünk Bogár László
  • urbangeri: @Gino: köszi ;) (2010.03.09. 23:08) Felelős ellenzékiség
  • urbangeri: megnéztük öcsémmel, Csermely Péter nagy produkciót nyomott (2010.02.24. 00:41) Viszony a nagyokhoz
  • Teddypompom: hehehehehe. Annnnnyira jó. Mintha hájjal kenyegetnének. Még, még,még ennyi nem elég!!!!!!!!! (2010.02.06. 15:57) Viszlát Ernyő!
  • urbangeri: Van nekem rendes munkám, ez mindig is csak másodállás volt, csak a mókáért. ujgen.blog.hu/2009/02/... (2009.07.29. 23:33) - Hé Johnny,

Linkblog

Megtennéd, Bálint?

2008.04.29. 22:29 :: urbangeri

Némi kételkedéssel vegyes reménykedéssel fogadtam Magyar Bálint szándékát, miszerint talán el sem indul az SZDSZ tisztújításán.

Szerintem ez nagy lehetőség lenne az SZDSZ megújulása szempontjából, ugyanis ő az a Nagy Öreg, akinek tevékenysége a mai napig túlzottan meghatározza a liberális párt nem éppen liberális arculatát. Talán az is jól jelzi ezt, hogy neki talán elsőként, ám megérdemelten sikerült felkerülnie  a Liberális Párt vezetőségéből a Hírszerző 'Napi nonszensz' rovatába.

Háttérbe vonulása jól jönne ahhoz, hogy új arcok nagyobb számban jelenjenek meg az SZDSZ vezető testületeiben, mert akármennyire kártékony figura is volt, sajnos még mindig komoly bázisa van a párton belül.

4 komment

Címkék: tisztújítás öreg civilizátorok

A bejegyzés trackback címe:

https://ujgen.blog.hu/api/trackback/id/tr76447912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jattila · http://jattila.wordpress.com 2008.04.30. 19:14:18

Én sokáig kedveltem a "nagy öreg"-et, még első minisztersége idején is, de most már tényleg átadhatná a helyét.

El Lobo - A farkas · http://joljarok.hu/blog 2008.05.05. 07:38:33

1) Örülök, hogy megvagy, s nem vesztél el a blogoszférában!
2) Megújulás, mármint az SZDSZ-é. Ráfér.
Az elnök úr és a H.G. videószereplése, a Feri-hová-küldtek c. jelenettel nagyon pikáns volt, hogy finoman fejezzem ki megütközésemet. Ez a minőség, gondolom, számodra is elfogadhatatlan.
3) Sok sikert ehhez a bloghoz (is).

urbangeri · http://ujgen.blog.hu 2008.05.06. 20:06:26

El Lobo! Micsoda öröm!

Különösen érdekes, mostanában éppen egy pécsi 'hivatásos' liberálissal levelezgetem. Említettelek is neki.

2) erről sokat írtam: ujgen.blog.hu/tags/%C3%B6reg_civiliz%C3%A1torok

3) Kösz! Egy közsösségi blogot akartam ide eredetileg, de aztán átcsábultam végleg, közösség meg... azért vannak.

Radiszadi · http://radi-szadi.tk 2008.05.22. 21:48:36

Lenne 5letem mit tegyen:
Plö a tisztújitás alatt elhivhatná egy távoli vidékre kirándulni Petőt,Kunczét, Gátit....
süti beállítások módosítása