HTML

Ujgen Renegade

Az SZDSZ egykori underground blogja: "Élünk, lélegzünk, van lelkiismeretünk, értünk is hozzá de nem biztos, hogy hivatalosak" VOLTUNK. Most meg pihenek.

Friss topikok

  • vazsmegyeigerdezsház: Cafolatrol akkor beszelhetunk, ha az elmelet piller allitasairol bizonyithato, hogy hamis, es az e... (2011.08.10. 09:14) Kedvencünk Bogár László
  • urbangeri: @Gino: köszi ;) (2010.03.09. 23:08) Felelős ellenzékiség
  • urbangeri: megnéztük öcsémmel, Csermely Péter nagy produkciót nyomott (2010.02.24. 00:41) Viszony a nagyokhoz
  • Teddypompom: hehehehehe. Annnnnyira jó. Mintha hájjal kenyegetnének. Még, még,még ennyi nem elég!!!!!!!!! (2010.02.06. 15:57) Viszlát Ernyő!
  • urbangeri: Van nekem rendes munkám, ez mindig is csak másodállás volt, csak a mókáért. ujgen.blog.hu/2009/02/... (2009.07.29. 23:33) - Hé Johnny,

Linkblog

Nem az én válságom

2010.06.11. 00:28 :: urbangeri

Már vagy hat napja nyitva van. Akkor ideje elrakni.  Előtte egy kis belekukkantás. 

Székely himnusz - nem érdekel. Énekelje, aki akarja, csak ne ettől legyen valaki jó magyar vagy sem. Szerintem ez az erdélyi identitás természetes része. No meg a jobboldalé is. Tőlem legyen. Én nem ilyen alapon ítélkezem. Ha fizet adót, vesz jegyet a BKV-n, akkor jó magyar. Ha meg nem, akkor egy kádárista görcs, és lehet elhúzni Dagesztánba.

Megélhetési bűnözés - meg lehet élni a sitten is. Lehetőleg ott is önfenntartóan. Ha ott már megy, kinn is könnyebben menni fog. Ha nem vissza. Negyedjére akár mehet rezervátumba is. Tisztességesbe. Vagy Ózd már eleve az? 

Kettős állampolgárság - legyen. Legfőképpen a határon túliakért, de a határon belüli békéért is. Az időzítést meg jól eltolták, mert nyilván erkölcsi kötelesség belepiszkítani a szlovák választásba, meg a határon túli nadrágba. Több éves adósság. Ennyivel tartoztak a hazának.

Én pedig magyar liberális vagyok, a jobbik fajtából, még ha SZDSZ-es voltam, s még ha vagyok, akkor is. De lehet, hogy utóbbi már nem sokáig.

Szólj hozzá!

Címkék: egy magyar liberális

A bejegyzés trackback címe:

https://ujgen.blog.hu/api/trackback/id/tr642073098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása