HTML

Ujgen Renegade

Az SZDSZ egykori underground blogja: "Élünk, lélegzünk, van lelkiismeretünk, értünk is hozzá de nem biztos, hogy hivatalosak" VOLTUNK. Most meg pihenek.

Friss topikok

  • vazsmegyeigerdezsház: Cafolatrol akkor beszelhetunk, ha az elmelet piller allitasairol bizonyithato, hogy hamis, es az e... (2011.08.10. 09:14) Kedvencünk Bogár László
  • urbangeri: @Gino: köszi ;) (2010.03.09. 23:08) Felelős ellenzékiség
  • urbangeri: megnéztük öcsémmel, Csermely Péter nagy produkciót nyomott (2010.02.24. 00:41) Viszony a nagyokhoz
  • Teddypompom: hehehehehe. Annnnnyira jó. Mintha hájjal kenyegetnének. Még, még,még ennyi nem elég!!!!!!!!! (2010.02.06. 15:57) Viszlát Ernyő!
  • urbangeri: Van nekem rendes munkám, ez mindig is csak másodállás volt, csak a mókáért. ujgen.blog.hu/2009/02/... (2009.07.29. 23:33) - Hé Johnny,

Linkblog

Jaános az LGT-ből

2008.04.19. 14:49 :: urbangeri

Szombat délelőtt, fél 12. Többedmagammal hallgatom az előadást a Gizella utcai pártszékház felső emeleti tárgyalójában. Az SZDSZ gazdasági szakembereinek tágabb fóruma a Liberális Gazdasági Tanács ülésezik. 

Ülök és közben kissé kellemetlenül érzem magam. Lelkiismeret furdalásom van, hogy a napokban vadul ekéztem Jaánost, mert szerintem nem abba az irányba viszi az SZDSZ-t, ami szerintem helyes. Jaános nagyon összeszedett adócsökkentési prezentációt vezet fel, most azt a fiatal, dinamikus gazdasági szakember arcát látom, akit tudok szeretni, de legalábbis szimpatikus nekem. Akárhogy is van, de részben a Kóka János által bevezetett szervezeti innovációnak köszönhetem, hogy én is részt vehetek az illusztris vendégek okán kellemes szellemi elfoglaltságban.

Persze véleményem fenntartom, Jaánosnak mennie kell, de csak az elnöki posztról, és nem mint bukott vezető, hanem mint jószándékú figura, aki nagyon akart, megpróbálta, de a komplex nehézségek miatt nem jött össze neki. Érdemei számosak, és más funkcióban nagyon is szüksége van rá is a pártnak. Szervezeti igazgató például nagyon is lehetne, abban szerintem jó, és ha létrehozta a gazdasági kabinetet, és a kabinet rendszert, akkor vezetője is maradhatna annak, aminek akar, hiszen ez az ő alkotása, és a munka hasznait élvezze az, aki elvégezte.

13 komment

Címkék: kóka

A bejegyzés trackback címe:

https://ujgen.blog.hu/api/trackback/id/tr51432740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2008.04.19. 16:48:10

Most tévedtem ide.
Régebben nagyon szimpatikus volt az SZDSZ.Ha "elegem" volt az MSZP-ből,még volt hogy rájuk is szavaztam.De az utóbbi időben érthetelen számomra amit csinálnak.Harakiri.
Az átlagembernek (és kormánypártiaknak) az jön le hogy menekülnek a süllyedő hajóról.Nem kezelték jól ezt az elnökválasztási csalási cirkuszt se,Horn Gábort se.Az egy dolog hogy végig akarták kőkeményen vinni a reformokat,de be kell látniuk hogy ez egy ilyen ország ilyen nép.Ha végig vitték volna azért nem szavaztak volna rájuk, most hogy cserben hagyták az MSZP-t azért nem fognak.Fodor nyilatkozata csak olaj a tűzre hogy a esetleg a Fidesszel.Elősegíthetik az előre hozott választásokat és akkor nekik annyi.Sajnálom őket amúgy... De legfőképpen magunkat!!

urbangeri · http://ujgen.blog.hu 2008.04.21. 23:18:08

Hát ha érthetetlen, hogy mit csinál az SZDSZ, akkor biztos nem csinálja túl jól amit csinál.

Persze az is igaz, hogy az SZDSZ egy kis párt és elég ha csak a választani akarok cirka 5-10% érti és találja szimpatikusnak, amit csinál.

Ha átolvasod az itteni irásokat, akkor láthatod, hogy az én véleményem az, hogy az SZDSZ vezetősége leginkább saját pártbéli hatalmának elvesztése elől menekül. És ha azt elveszti a kormányzatit is veszti.

kapcsolat.hu · http://www.kapcsolat.hu 2008.04.22. 11:21:22

Blogverseny értékes nyereményekkel! Közéleti blogodat nevezd be a www.kapcsolat.hu -n! Nyerd meg az értékes nyeremények egyikét (pl laptop mobilinternet előfizetéssel, 200 ezer ft készpénzzel), vagy nyerj ösztöndíjat ha egyetemista vagy! részletek: www.kapcsolat.hu/index.php?cmd=/public/news/id_9788

Horizont 2008.04.22. 17:41:20

Innen alulnézetből többet vártam Kókától és az SZDSZ-től is.
Vagy csak rossz érzés csalódni!Mindenben.

nagykékség 2008.04.23. 12:35:42

urbangeri: Ezek szerint te elkötelezett vagy és a változás megváltó erejében hiszel? Én kevésbé vagyok optimista. Személy szerint 1 éve Fodorra szavaztam, de most biztos nem fogok. Nem tartottam Kókát alkalmasnak és bár a körülmények sem kedveztek, ez nem mentség...Jelen helyzetben viszont belülről szétverni a pártot enyhén szólva inkorrekt. Szóval jó lenne, ha lenne valaki: karizmatikus, hiteles, rátermett. csak kár hogy én ilyenről nem tudok. Bár lehet, hogy ez csak a vidéki alulinformáltság.

üygür büncügü 2008.04.23. 21:33:16

karizmatikus szdsz-es??? prhü-hü-muha-brgggü-gü-gü!

(a takony tolvajt 3 km-ről felismeri minedn épeszű ember)

aki belülről veri szét ezt a pártot(?), az a hazának tesz szolgálatot. (terjed a hír, hogy kóka jani a klerikásris reakció embere...)

urbangeri · http://ujgen.blog.hu 2008.04.23. 21:33:43

Szerintem nem Fodor veri szét a pártot. A pártot Magyar-Horn vonal züllesztette le, és még elég erősek ahhoz, hogy Fodort hírbe hozzák, csakhogy túléljenek még két évig.
A pártot az veri szét, hogy bukott vezetőink képtelenek kiengedni kezükből a pártbéli hatalmat, hogy ki tudja hányadik pofára esés után is még ők akarnak diktálni.

Azért utálják Fodort, mert emlékezteti őket elvtelen alkuikra, hibáikra. És az tény, hogy számos elvtelen kompromisszumot kötöttek. Itt van jópár ujgen.blog.hu/2008/03/29/tul_a_horn_fokon
Hányszor kell még Magyarnak, Hornnak pofára esnie, hogy végre belássa a küldöttek többsége, hogy velük nem lehet.

Egy liberális pártban, ahol elvileg fontos az egyén szabad véleménynyilvánítása, ahol nem zombik vannak, mindig az a vád, h Fodor ki merte mondani, hogy más a véleménye. Ez szerinted nem nonszensz? Hát már rég nem lennék az SZDSZ-ben, ha nem lennének Fodorék, ha nem lenne Bauer.

Az Fodor bűne, hogy nem áll oda tapsikolni Magyar és Horn hülyeségeihez? Nem értelek. Talán a Fodor vezette SZDSZ aszsisztált az MSZP 2002-06-os szánalmához. Talán ő vezénylete le ilyen remek módon az egészségügyi reformot? Az a bűne, hogy mást mer gondolni, mint a 2%-ot érő vezetés?

Ha nem tudsz megoldást, hanem csak azt tudod mit ne, akkor kissé nem te is olyan vagy ebben a kérdésben, mint a Fidesz: Tagadás van, de program nincs. Szerintem Fodor nem tökéletes, Szent-Iványi talán egy kicsivel jobb, de az én igazságérzetem azt kívánja, hogy a többször meghurcolt Fodor vegyen elégtételt azokon, akik ezt tették vele. Ez nemes bosszú lenne, nem is kell üldözni az ellenfeleket. Például úgy sejtem, hogy Magyar Bálint emberileg alkalmatlan arra, hogy azok szerint az elvek szerint viselkedjen, amit ő számonkér Fodoron.

De kíváncsi vagyok, te mire alapozod a véleményed?

rexades 2008.04.23. 22:25:01

Az SZDSZ Magyar-Horn-Kóka vonala sokszorosan megbukott. Szerintem ideje lenne esélyt adni a Fodoréknak is.
Azon gondolkodom, hogy írok erről egy bejegyzést... ha sikerül Fodornak győzni, teljesen új politikai programra és arculatra van szükség.

urbangeri · http://ujgen.blog.hu 2008.04.24. 03:27:17

Még nem írtam meg a levlistára, de akit érdekel - és így neked is, Péter - annak szólok. Holnap elkezdem írni, tegnap felállt a kezdeti menetrend. Május 15, 20-ra már körözni fog az anyag.

Küldesz egy mailt, és te is ott leszel a véleményezők között. Pintér úr szintén. Ha írni is segítesz az is jó.

Visszafoglaljuk a liberális pártot, és azzá változtatjuk, aminek egy liberális pártnak lennie kell. Szerintem , és remélem, hogy szerintünk is.

urbangeri · http://ujgen.blog.hu 2008.04.24. 07:47:29

... mármint egy politikai programot, kezdek írni. Persze jobb lenne, ha nem egyedül írnám, de a doksi írásának bizonyos pontjain nagy nyilvános vitákat lehet rendezni és így bekerülhet több nézőpont is.

nagykékség 2008.04.24. 11:15:52

Nem biztos, hogy kristálytisztán értettem, ezt a takony tolvajt...
Nekem ez a fórum most így egy kicsit elcsúszott. Remjélem sikerül valami olyasmit csinálnotok, amiben hisztek. Én eddig is, ezután is így éltem és élek. Szerencsére ezt sem szakmai sem személyes ismeretségi körömben sem kérdőjelezik meg, még azok sem, akik nem egy véleményen vannak velem. Sajnálom, hogy ide jutott a szabadelvűség, hogy egymás okoljuk és rekesztjük ki.
Sok sikert a programalkotáshoz és az egyebekhez.
Urbangeri: ha tényleg kíváncsi vagy hogy miért alakult ki ez a vélemény bennem szívesen leírom, de csak személyesen neked.
Szerintem pont ez a nagy dilemma, hogy hol húzunk határt a magánvélemény és a nyilvános igehirdetés között.

urbangeri · http://ujgen.blog.hu 2008.04.24. 11:34:24

Nagykékség: Kérlek küldj egy mailt, mert én ebből a módból nem látom a küldési lehetőséget neked.

"Szerintem pont ez a nagy dilemma, hogy hol húzunk határt a magánvélemény és a nyilvános igehirdetés között." - tökéletesen egyetértek, kulcsponti kérdés, hogy erre kialakítsa közösségünk a konszenzuson alapuló normát.

Ez a kirekesztés is érdekes kérdéskör. Szeretném kerülni a másik - a te - véleményének minősítését, de nem tudtam hirtelen jobban fogalmazni. Remélem nincs harag, véleményként kezeld, kérlek.

(üygür egy ork; nem kell vele foglalkozni különösebben)

nagykékség 2008.04.25. 08:43:53

Urbangeri
Bocs, csak mostanában - más miatt -kicsit érzékenyebben reagálok. Hova küldjem a mailt?
süti beállítások módosítása