HTML

Ujgen Renegade

Az SZDSZ egykori underground blogja: "Élünk, lélegzünk, van lelkiismeretünk, értünk is hozzá de nem biztos, hogy hivatalosak" VOLTUNK. Most meg pihenek.

Friss topikok

  • vazsmegyeigerdezsház: Cafolatrol akkor beszelhetunk, ha az elmelet piller allitasairol bizonyithato, hogy hamis, es az e... (2011.08.10. 09:14) Kedvencünk Bogár László
  • urbangeri: @Gino: köszi ;) (2010.03.09. 23:08) Felelős ellenzékiség
  • urbangeri: megnéztük öcsémmel, Csermely Péter nagy produkciót nyomott (2010.02.24. 00:41) Viszony a nagyokhoz
  • Teddypompom: hehehehehe. Annnnnyira jó. Mintha hájjal kenyegetnének. Még, még,még ennyi nem elég!!!!!!!!! (2010.02.06. 15:57) Viszlát Ernyő!
  • urbangeri: Van nekem rendes munkám, ez mindig is csak másodállás volt, csak a mókáért. ujgen.blog.hu/2009/02/... (2009.07.29. 23:33) - Hé Johnny,

Linkblog

Kóka előre menekült

2008.04.02. 07:45 :: urbangeri

Nagyon gyorsan változnak a hírek. Én is túlzottan sokat fogyasztok belőlük, estére már nincs kedvem politizálni, napközben munkám rovására megy, so ennyit rólam.

Az Újgenyó levlistáján tegnap két órás háborút folytattam a hályogos szemű Kóka-rajongókkal, akik persze "az évszázad legjobb SZDSZ" ének tapsikolnak.

Szerintem meg arról van szó, hogy Kóka ügyesen taktikázott. Óriási bukóban lett volna tisztújításon, de most kisebb hősként szerepelhet a rövid távú hasznokat kedvelők szemében. De nem szabad hagyni, hogy kihúzza a fejét a kötélből. A helyzet azonban meglehetősen kilátástalan. 

Kétszázalélkos párt - legutóbb, lesz még kevesebb is -, felrúgott koalíció az eredmények tömören. A koalíció felrúgása nem önmagában baj, csakhogy a felrúgásban bizony Kóka János aktavan résztvett, pl. azzal hogy Horn Gábort nem rúgta ki a picsába. Aki már a mutáns egészségbiztosítási törvény során is rendkívül jól egyeztetett. Remek munkája eredményeként versengő biztosítók helyett megágyazott 18 lokális monopólium kialakulásának (Budapest ugye a kivétel). Ezért a szarért meg nagyon érdemes meghalni, mert igen csekély eséllyel lett volna működőképes.

A kormányzatban, messze nincs ezer SZDSZ-tag. SZDSZ-t  támogató holdudvar-nak nevezhető  liberálisokból valóban van maximum ötszáz. Közülük 200-300 fogja rövid időn belül elveszteni az állását. Mérgesek és csalódottak lesznek, ugrott pár ezer szavazó.  Kormányzati pozíciók nélkül azonban Fodor Gábor győzelme esetén sem tud kinevezni új arcokat, akik fél év alatt definiálják az új hiteles SZDSZ arculatot, felhozzák 4-5%-ig a pártot, és a reformok lassulásának vagy az osztogatás első jele esetén az ellenzékkel összefogva előrehozott választást kezdeményzenek. Igaz ez nem mai ötelet, már októberben ezen a véleményen voltam, amikor a szocik herélni kezdték a biztosítási reformot.

Csakhogy Horn Gábor pártjában hiába vannak ötleteim. Szőrös útjelzőnk nekem is éppen úgy jelezte a picsába vezető utat, mint Gyurcsány Ferencnek. Az ominózus OT-n Horváth Ágnes odament barátomhoz és neki mondta el a tanácsait, hogyan kell fókuszvesztés nélkül szónokolni, amikor nagyarcú ellenfeleid az első sorból folyamatos bekiabálással zavarják a beszédedet.

10 komment

Címkék: kóka

A bejegyzés trackback címe:

https://ujgen.blog.hu/api/trackback/id/tr66407568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.04.02. 09:33:34

Nem tudom, az itt járók közül ki szokta nézni, vagy látta a Heti hetest. (Én meg szoktam nézni ezt a "szar libibolsi, zsidóban gazdag műsort", néha elhangzanak benne egész jó ötletek.)
Szóval valaki azt mondta ott, hogy Kóka elnöksége óta a szadiban gyűlnek a botrányok, a baromságok.
Nos, anno én is károgtam, és senki nem hitt nekem: Kóka nem lesz jó elnök. Igaz, én nem a botrányokat láttam előre, pusztán csak azt kifogásoltam,hogy Kóka kilátásba helyezte elnökké választása esetére a szadi "ráncbaszedését", "majd ő tesz róla, hogy emelkedjen az a bizonyos százalék", valami ilyesmit mondott. Hát, tett. Akkor azt mondtam, ilyen nincs. Egy liberális pártot egy személy csak ne próbáljon ráncbaszedni. Itt nincs didktátum, ez nem a FIDESZ, ahol Vikike élet-halál ura. Itt minden közmegegyezés kérdése, és ha valaki ebbe beleszarik - Kóka tulajdonképpen akarva-akaratlan erre készült - az bizony nagy bajt csinál.
És lőn. Tudom, hogy nem ilyen egyszerű, de valahol ez Kóka elnökségével determinálva lett.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.04.02. 10:12:31

Nem szeretem a kormánypárti humort. :)

Másrészt, az SZDSZ vagy meghatározza magát az MSZP-vel szemben, vagy az MSZP része lesz... szóval sztem hosszabb távon ez jót tesz az SZDSZ-nek, és - őszintén megmondom - ennek nem örülök. :( De hát ez az én bajom. Csak szórjátok már ki a Hornékat, akkor nekem sem fog annyira fájni! :)

Vagy csináljatok egy normális liberális pártot, Ti, az Új Generáció, mutassátok a középső ujjatokat nekik. S maradjanak az öregek az SZDSZ-ben, ami szépen elsüllyedhet, a csontvázakkal együtt.

2008.04.02. 10:20:39

Egyiketsem. A Heti hetes szerinted kormánypárti? Meglátszik, hogy nem sűrűn nézed. Azért betettek ők már egy párszor Fletónak is. Nem kímélnek ők senkit. Hogy a baloldal - látszólag - miért kap tőlük kevesebb kritikát? Jó kérdés. A kevesebb valójában nem kevesebb, csak konszolidáltabb. Tudod, amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten. Stílusra stílussal.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.04.02. 10:30:31

4 éven keresztül néztem a Fidesz alatt, és kb. egy évig utána a koala alatt.

Aztán írtam egy levelet az RTL-nek, hogy tegyenek be legalább egy olyan humoristát, aki nem a "Zorbán"-nal foglalkozik folyamatosan.

Még néztem pár hetet, aztán azóta nem. Lehet, hogy azóta megtértek, csak már belefáradtam. Addig jókat nevettem rajta, amíg Vikit cikizték kormányon. Az utána következő időszakuk csontig benyalás volt Megyónak, és jött az ominózus nyilatkozat is valamelyik részéről, hogy attól, hogy a baloldal nyert, ők még nem lesznek fideszesek. Ja jól van, mondtam, akkor mehetnek Sasjózsi mellé. :)

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.04.02. 10:32:59

4 éven keresztül néztem a Fidesz alatt, és kb. egy évig utána a koala alatt.

Aztán írtam egy levelet az RTL-nek, hogy tegyenek be legalább egy olyan humoristát, aki nem a "Zorbán"-nal foglalkozik folyamatosan.

Még néztem pár hetet, aztán azóta nem. Lehet, hogy azóta megtértek, csak már belefáradtam. Addig jókat nevettem rajta, amíg Vikit cikizték kormányon. Az utána következő időszakuk csontig benyalás volt Megyónak, és jött az ominózus nyilatkozat is valamelyik részéről, hogy attól, hogy a baloldal nyert, ők még nem lesznek fideszesek. Ja jól van, mondtam, akkor mehetnek Sasjózsi mellé. :)

2008.04.02. 10:40:34

Az Új Generáció valóban a megújulás záloga, a régiek tényleg kiöregedtek, már akik még élnek. Szerintem Gusztos igen karakteres élharcos, de kezdettől jó kezekben volt a "cég". Kár, hogy Ónody Tamás praktikus okokból látókörön kívül került, remélem, visszatér. (Tudtok róla valamit? Hol tart a tanulmányaival?)

2008.04.02. 11:10:01

Jujjjj. :-((((((((( A cikket nem volt türelmem végigolvasni, de nekem cinkos összekacsintásnak tűnik az a vigyor. Pontosabban valami olyasmi, hogy Fletó cinkosan odavmosolyint, és erre Kóka amolyan rosszcsontként válla közé rántja a fejét, szinte hallom: na,jól megaszontam?

urbangeri · http://ujgen.blog.hu 2008.04.03. 07:48:10

Kedves Uraim!

(Tegnap a LIFE meghívottja Fodor volt. Jó volt látni, hogy mennyire egybevan Gábor, váalszai nagyon is értelmesek voltak. (A beszélgetés után lejelentkeztem zsoldosnak.)

Összeesküvés témára: két napja free.radical haverommal blogtika.freeblog.hu/archives/2005/12/12/1081603/
megcsócsáltuk az esetet. De összességében annyira durva az elmélet, hogy nem hinném, hogy igaz lehet. Kóka arcán amúgy mindig ott az a kissé infantilis -és akkor PC voltam- vigyor. Fletó meg nem tudom minek örül. Talán nagy a stressz, aztán így lazítanak.

Kóka ugyan ügyesen csinálta, de egy évnyi bukdácsolást nem hoz rendbe egyetlen jó döntés. Bár a liberális párt újjászületésének megfelelő a nyitány. (De ha elveszítjük az újjászületési rodeót, akkor is már biztos, állva fogunk meghalni.)

urbangeri · http://ujgen.blog.hu 2008.04.03. 07:53:30

Na húzok melózni, melóhelyen újabb, bár szokásos lokális csúcs, so annyi feladatot kaptam, hogy abból napközben idekandikálni se nagyon lesz időm.
süti beállítások módosítása