HTML

Ujgen Renegade

Az SZDSZ egykori underground blogja: "Élünk, lélegzünk, van lelkiismeretünk, értünk is hozzá de nem biztos, hogy hivatalosak" VOLTUNK. Most meg pihenek.

Friss topikok

  • vazsmegyeigerdezsház: Cafolatrol akkor beszelhetunk, ha az elmelet piller allitasairol bizonyithato, hogy hamis, es az e... (2011.08.10. 09:14) Kedvencünk Bogár László
  • urbangeri: @Gino: köszi ;) (2010.03.09. 23:08) Felelős ellenzékiség
  • urbangeri: megnéztük öcsémmel, Csermely Péter nagy produkciót nyomott (2010.02.24. 00:41) Viszony a nagyokhoz
  • Teddypompom: hehehehehe. Annnnnyira jó. Mintha hájjal kenyegetnének. Még, még,még ennyi nem elég!!!!!!!!! (2010.02.06. 15:57) Viszlát Ernyő!
  • urbangeri: Van nekem rendes munkám, ez mindig is csak másodállás volt, csak a mókáért. ujgen.blog.hu/2009/02/... (2009.07.29. 23:33) - Hé Johnny,

Linkblog

Náciverés Prágában

2007.11.11. 15:27 :: urbangeri

Irigykedem közép-európai szomszédainkra. Előbb a lengyelek szavazták haza a mi  Fideszünknél is idiótább Kaczynski brothers egyik felét. Most meg Prága mutatta meg jobb politikai kondícióját.

Olyat láttam, amit itthon csak szeretnék, hathatós rendőri fellépés mellett jól szervezett (!!) anarchista csapatok ütötték meg a neonácikat. (Rövid keresés után úgy tűnik, hogy a helyi anarchisták antiglob megmozduláson szívták fel magukat.) Már már megsajnáltam utóbbiakat. Főleg szegény dagadt csávót. A megvert embert szántam, de más a helyzet ha az én lakhelyemen, az én bőrömre megy a játék.  ************ Az itt eredetileg publikált tartalmat eltávolítottam, mert a benne szereplő Tomcat, akit nem közszereplői minőségében amúgy P. Tamásnak hívnak - anyucinak csak Tomika - becsületsértésért beperelt. Nekem pedig nem volt szándékom jogsértést elkövetni. Most éppen békítési fázisban vagyunk Tomcattel, meghallgatom mit szeretne elérni, ha követelései nem túlzóak, akkor teljesítem is, ill. szerzek ügyvédet, és konzultálok jogvédővel, hogy a vélt jogsértés valóban indokolhatja-e a szabad véleménynyilvánítás alkotmányos jogának korlátozását. (2009.01.14. 23:34) ** 2009. 01.20-án még egy mondatot eltávolítottam, a békesség kedvéért, noha csak egy általánosságban ellőt állítás volt benne a világról, igaz csúnya szavakkal. ********** 


Illetve majd ha a Fidesz lesz kormányon és nem csinál semmit agresszív pofázáson és  klientúra építésen kívül.

75 komment · 1 trackback

Címkék: prága anarchisták új baloldal

A bejegyzés trackback címe:

https://ujgen.blog.hu/api/trackback/id/tr64225340

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Egyiket sem! 2007.11.11. 15:59:15

NáciveszélyNa, gyerekek, ez a náciveszély. És ez, meg ez a megoldás, nem a demokrácia korlátozása (attól függetlenül, hogy nekem felfordul a gyomrom a videótól). Beszélni lehet, csak lehet, hogy kapsz a pofádra, ennél több nem is kell. És valszeg...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.11.11. 16:03:29

Csak Tomcat mellett egy megjegyzés, Tomcat nem dobált és nem vert meg senkit tüntetésen.

(Kivéve egy cigányt aki rátámadt, és megütötte, ez látszik a felvételen.)

Maradjunk a tényeknél... Tomcat beszél, ír, és kinn van mindenhol. Véleményért meg ugye ne verjünk meg senkit. A véleménye pedig sok szempontból figyelemreméltó volt. (Emlékszel a Mortimer ügyre? Cigányellenes támadás, ezerrel felfújta a ballib sajtó, aztán amikor kiderült, hogy cigány az elkövető, semmi, még egy bocs' sem.)

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.11.11. 16:04:22

Morvai meg kb. annyira korrekt mint Göncz asszonyság... ;)

aranyhaj.blogspot.com · http://aranyhaj.blogspot.com 2007.11.11. 18:40:26

Na de az anarchisták mivel jobbak a náciknál? Ha ők őrjöngenek antiglob tüntetéseken, az nem ijesztő, taszító?
aranyhaj.blogspot.com

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.11.11. 20:59:13

Egyetértek, alapvetően bármikor visszataszító, ha többen vernek valakit, vagy egyáltalán, bárki ver valakit, aki nem képes védekezni. Akkor is, ha rohamrendőrök. Utóbbinál is zavar, gondolom...

tomcat · http://www.bombagyar.hu 2007.11.11. 21:39:30

Tényleg, benne lennél?

Hát akkor helyszín, időpont, és gyere oda, kispofám, ne itt jártasd az arcod! Jaaa, hogy azt már nem mered? Várjál, kitalálom: azért nem, mert "biztos hozom a haverjaimat", ugye? Aha, kibúvónak nem rossz. Faszfej. Ha egyedül mennék oda hozzád, akkor is lefosnád a bokádat.

Te, mondd csak, amikor az olaszliszkai lincselés, a hódmezővásárhelyi késelés, a kecskeméti karós merénylet, a szombati, 15-ös buszon történt buzirandalírozás történt, akkor miért nem volt ilyen nagy a pofád?

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.11.11. 22:23:42

Tomcat, azon a bizonyos "találkozón", amiről videó is készült, nem voltál egyedül. Szóval azért jogos lenne a kibúvó. ;)

urbangeri · http://ujgen.blog.hu 2007.11.11. 22:49:39

Helyszín? Ugyan csak odamenni hozzád amikor nem várod és jól pofán ütni. csak egy etört orrú fotó kéne rólad. Esetleg lábon lőni, mint Írországban szokás. De ez már talán túlzás, túllihegés, ahogy te szoktad. Nincs háború. Te szeretnéd, hogy az legyen? Akkor nyilván kell egy hozzád hasonló szervező képességű partner a másik oldalon. Akkor végre lenne értelme az életednek, mert így kissé kevés.

Mekkora hős voltál, amikor őt ihateithere.freeblog.hu/ basztattad?

Nem az, hogy nem merem, hanem az, hogy nem érdekel. Rád vesztegetni az időm, az energiámat. Nem vagy te nekem olyan fontos. Mérsékelt jelentőségű szarkavaró vagy. Akinek nagy zavar van a buksi kobakjában. Baromságokat beszélsz, nem tudsz egyetlen problémára se értelmes választ adni, ezért pótcselekszel. Gyere ki a hóra! Játszuk le! Kinek hosszabb a kukija?

Nem fosnék, maximum megvernél. De nagyon nem , mert akkor bekaszliznak. Esetleg én téged, de nagyon nem, mert bekaszliznak. Aztán meg megpróbálnék revansot venni, vagy fordítva. (Ki bírná jobban a hosszú sittet? Tényleg milyen volt az előzetes? Magyar börtönviszonyok tetszettek?)

És ezek a fenti helyszínek pl. miben függenek össze? Az utolsó háromról nem is hallottam...

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.11.12. 10:03:57

Trychydts mondta, hogy basztatta, legyünk pontosak. Feszülnek ellentmondások az ún. tényekben.

Még akkor is, ha tudjuk hogy Tomcat akár tehette is, legalábbis precedens volt rá - de az az "áldozat" is tudta. Valóban, szar, ha Tomcat ezt tudja, és így ver meg embereket. Az is szar, ha Trychydts erre alapoz. Őszinte legyek? Mindkettőjükből kinézem.

Minimum patthelyzet.

tomcat · http://www.tomcatpolo.hu 2007.11.12. 10:48:56

Ahogy várható volt, egy beszari faszkalap vagy, aki nagyon szeretné azt a betört orrot látni, de valaki más intézkedjen, mert...

Én nem tudok értelmes választ adni, he? Ki jelentette ki itt, hogy szívesen megverne engem?

Háború egyébként van, és nem mi kezdtünk. Mi éppen ezer éve éltünk itt, amikor ti idejöttetek a talmudista hablatyotokkal. És lám, lám, fenyegetőzni, azt tudsz, de kiállni? Jaj, azt nem! Az "primitívség".

Hát tudod mit? Gyere, és lőj lábon, hol a stukkered? Jaaa, az nincs. Hát akkor legalább az orrom verd be. Megtalálsz a Teréz krt 6-ban, minden nap 10-től 18 óráig. Nem fognak bekasztlizni, tudod, én nem szaladozok a rendőrségre, ha az ellenfél tisztességes. Bár te nem tűnsz annak...

Blogos · http://vakos.hu/ 2007.11.12. 19:48:00

Mindenkivel le, aki bármilyen erőszakkal akar fellépni! Az erőszak mindig erőszakot szül.

urbangeri · http://ujgen.blog.hu 2007.11.13. 08:19:20

tomi bácsi: "várható volt", miután már eleve leírtam, hogy annyira nem vagy fontos, hogy e rövid megemlékezésnél több időt szánjak rád, nem volt különösebben nagy következtetés.

Szerinted a tiéd értelmes válasz? Panelpolgáréknál biztosan. Ugyan minek mennék a te utcádba? Nekem más jelent élvezetet, te profi zavargó vagy, én meg közgazdász, és menedzsmentben utazok. Utcán csak kényszerből verekedek, de ezt a kényszert a hozzád hasonlók elhozzák nekem. Régebben csak a cigányok, most már itt vagytok ti is. Hitler óta tudjuk, hogy a nácikat és utódjaikat is korán könnyebb megállítani. Ez a kezdet: beszólsz, beszólnak.

Tisztességes? Ne röhögtess, csak te és zombi ismerőseid paraméterezték vissza magukat a középkorba, és elhoznád mindenkinek.ihateithere.freeblog.hu/archives/2007/01/06/O_megvertek_o_befostam/ De ki akar a te szinteden élni? Egy modern demo társadalom tisztesség fogalmát nem éppen te, vagy Hegedűs Lóri fogja definiálni.

Hátezmegmirőlbeszél? 2007.11.13. 23:09:55

Elolvastam ezt a fenti kis eszmecserét és totál kész vagyok. Nem igazán vagyok ilyen blogoló vagy mi és ritkán nézelődök neten szóval ez engem szíven ütött de lehet ,hogy csak szeparált eset. Na miről is van szó: Urbangeri szerintem ne írj ennek a tomcat nevünek mert teljesen felesleges, ostoba mint a vadállat és gondolom tudod Te is, hogy ilyennek akár a világ legértelmesebb embere is magyarázhat akármit, egy szót se fog felfogni. Tudom ez közhely , de nagyon igaz. Az ütött be legjobban, h \\\\\\\\\\\\\\\"Mi éppen ezer éve éltünk itt, amikor ti idejöttetek a talmudista hablatyotokkal\\\\\\\\\\\\\\\" . Komolyan hol él ez? Mi az hogy Mi? Magyarokra gondol vajon? Mert ahogy látom magyarra és zsidóra osztja a társadalmat azaz mindenki aki nem ért egyet a pszichodelikus képzelgéseivel az zsidó...ez beteges. Talmudista hablaty. ÁÁÁÁÁ :D:D :D:D Teljesen kikészültem...EZ VICC. És most nem azért írom ezt mert neonáci beütése van a kölöknek (bár rühellem a neonácikat és demokrácia ide vagy oda örültem h elrépázták őket Prágában - tudom tudom most énse vagyok jobb mint ők bla bla bla) hanem mert egyszerűen szürreálisan már már csodásan buta.na ennyi. ja és se kommunista se meleg se ultraliberális nem vagyok mielőtt jönnének a gyanusítgatások :D

Hátezmegmirőlbeszél? 2007.11.13. 23:13:57

Oh, és kicsit tudakolódtam: ez a tomcat ilyen 'értelmiséginek' számít a szélsőjobbos rétegben...sajnos ehhez már hozzáfűzni nem igen érdemes semmit :D durva...

bufo 2007.11.14. 21:52:43

Igen, sajnos a macskatamás félék még az értelmesebbek közé tartoznak. persze ez is csak vicc volt. Hány éves ez a fickó, hogy ilyen rég itt van?

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.11.21. 15:08:32

S mi alapján hisztek inkább ihateithere bloggerének mint Tomcatnek? Ahogy elnézem a dolgok állását, vár még rá egy rágalmazási per is, ha lezárult a rendőrségi vizsgálat. Gondolom, természetesen igazságtalan lesz ha így történik.

Hátezmegmirőlbeszél,

bírom ezt az értelmiségi affektált távolságtartó de érdeklődő stílust, emlékeztetsz kicsit kapd@be nevű kommentelőmre, csak nem vagy annyira direkt. :D

Egyébként mi az a szélsőjobb, illetve hol van a határ? Szeretem tisztán látni a definíciókat...

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.11.21. 15:20:52

Hátezmegmirőlbeszél,

bocs, nem akarok rád akaszkodni, de egy furcsaság: a két hozzászólásod között eltelt 4 perc. Ezalatt Tomcatről (Polgár Tamásról), akiről nem is hallottál eddig, kiderítetted, hogy buta mint a föld, említésre sem méltó, meg szélsőjobbos (ok, talmudista duma, stb).

De szeretném majd kölcsönkérni a feldolgozókapacitásodat, amennyiben nem csak annyi történt abban a 4 percben, hogy sablonok alapján soroltál be és írtál le valakit - ez esetben köszi a kapacitást, de mégsem kell, ilyet minden idióta tud. :D

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.03. 23:21:51

Urbángeri, hozzám is jöhetsz egy jó pofozkodásra, ha gondolod, mert én rögtön elsősegélyben is tudlak részesíteni utána. Nem igazán értem, hogy a magadfajta sutyerákok honnan veszik a nagy demokratikus lendületet akkor, amikor amúgy jogokról ugatnak, közben pedig saját magukat a jog fölé helyezik, és vindikálják maguknak a verekedési jogot. Ez az igazi torbódemokrata mentalitás: a vélemény szabad, de addig, amíg nekem tetszik...

Vagy te is csak a olvasottságodban akartál rekordot csinálni? Faszfej.

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.04. 00:01:53

Tudod, mi mérsékelt jelentőségű szarkavarók vagyunk, ez tény. Csak éppen a Bombagyár mindenféle reklám meg kormánytevékenység nélkül (höhö, vagy tán épp azért, mert ebben a mai maradék-szétlopásban nem vesz részt) hangyafasznyit már népszerűbb, mint az a bizonyos 1%-os minipárt, aminek te a seggnyalója vagy, nyilván jó pénzért. Még van két és fél évetek, ha addig ki nem tör a forradalom, és akkor függöny, lehet menni mind a picsába.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2007.12.06. 12:17:05

geri örülök hogy ezt a topikot is megtaláltam. Akkor kicsit Tomcathez és ehhez a fenenagy nácizáshoz:

először is, nem ismerem személyesen Tomcatet, így nem áll "érdekemben" megvédeni.
DE.
Tomcat néhány éve egyedül ment ki bohócgúnyába a Tér és Vetület nyilasokra emlékező förmedvényére. Ti bátor libber lovagok, közületek ki ment már ki ellentűntetni a nackók ellen? Vagy amikor tc. egyedül megjelenik egy tüntetésen akkor nyolcan fenyegetőzni az igazi? Meg blogban osztani hogy "jól le kéne pofozni"? ez valami liberós sajátosság, hogy az ilyen feladatokat valójában sosem magatok akarjátok intézni? Én pl. nem fenyegetőzöm blogban és nem mondogatom kinek jár pofon, jómagam sem pofozkodom de legalább nem is arcoskodom vele.

ps. az az újságírós-verős eset, bár nem ástam bele magam túl mélyen, azért történt, mert az illető tc. barátnőjét baszogatta, nem azért mert magát tc-t kritizálta.

Ez a nácizás meg uncsi. Lehet kritizálni tomcatet, lehet, de a mindent elsöprő "nácizós" érv, és összemosás a lengyelországi kopingerekkel, az több mint maszatolás.
Szerintem.

És, engem sokkal jobban érdekel az, tc-t milyen alapon csukták le, amikor a vádak nyilvánvaló ökörségek. Ez kicsit jobban izgat, mint a nézetei. Jogállamiság, tecciktudni...

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.12.06. 22:31:10

Igen, Tomcatnek ez a bohócruhás akciója valahogy mindig kimarad, amikor antiszemitázás folyik.

Gabrilo, kevered a dolgokat, az újságíró megverését maga az újságíró állítja, ahogy a dolgokat követtem mindkettőjük blogjában, eléggé vitatható módon.

A másik verés viszont egy - Tomcat szavát használva erre - netcigány felpofozása volt (de nem Tomcat által, ő a kamerával a bocsánatkérő szöveget vette fel), s az Athinát érintő, a névtelenség homályába burkolózva különösen bátor fenyegetések következménye volt, és ráadásul volt még egy előzménye is, de ezt Tomcattől kérdezd.

Az újságíró megverésére semmi bizonyíték nincs, az álláspontom ezügyben fenn olvasható - mindkettőből kinézem, az egyikből hogy hazudik, a másikból meg hogy tényleg megverte. :) És ennél több bizonyíték nincs semmire, az egyetlen konkrétum a fenti lovagias ügy, amiben nem Tomcat ütött, s ami részemről teljesen elfogadható - ha a páromat életveszélyesen megfenyegetik, kívánom, hogy legyenek meg az eszközeim az illető felkutatására.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.12.06. 22:31:45

Gabrilo, ne röhögtess, jogállamiság?

Bakura az okostojás · http://bakura.buzz.hu 2007.12.07. 10:51:22

Juj, nem semmi.

Brutálisabb vagy mint amilyen én valaha voltam vagy leszek. :)

Tomcat annyi védelmet megérdemel, hogyha a bejegyzésben az ő nevét kicserélnénk az enyémre, én sem dobódnék fel.. Nagyon nem. Ám több védelmet nem érdemel.
A szélsőjobbosokat nagyon utálom és veszélyesnek tartom őket.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.12.07. 15:38:09

Ez rendben van, Bakura, de a kategóriát Te (Ti) állítjátok fel - aki SZERINTETEK szélsőjobbos, és ez a nagy differencia.

Ezen a vonalon nincs is értelme beszélni erről, maradjunk abban, hogy ugyanazok a jogok járnak mindenkinek, és ennek mentén liberálisként illene felszólalnotok akkor is, ha büdösnek találjátok az illető szája szagát. Nem pedig kitüntetni Gergényit, miközben Téged esetleg szintén megvertek anno a diktatúra rendőrei.

Descartes mondta: "nem értek egyet a véleményeddel, de az életemet adnám érte". Ő volt az igazi demokrata. És az eszközök minősítenek mindenkit, nevezze magát bárhogy... végülis Hitler is szocialista volt. :)

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.12.07. 15:39:10

"... hogy elmondhasd" :)

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.08. 19:44:38

Mindenesetre én ezt a beírást terjeszteni fogom mindenfelé, mert érdekes módon a jobboldaliak ennél sokkal enyhébb verbálerőszaktól is sitty-sutty szalonképtelenné válnak (tevődnek by media), míg a szadeszos ezek szerint vágyhat bármikor verekedésre? Jó, hogy ennyien láttátok a posztot (meg le is van mentve, persze), mert vélhetően amikor negyedszer-ötödször pakolom fel ide-oda a nyomába a tagnak, le fogja törölni.

Merthogy abban is olyan bátor, mint a bunyóban: elmondani elmondja, ha kell, de hogy szájonverjék, azt nem viseli el...

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.09. 01:01:43

Na nesze, bátor hapsikám, egy kis ajándék. Mindjárt kint lesz a Bombagyáron is. Aztán, remélem, valaki csak felismer...
molnargoreny.blog.hu/2007/12/09/le_a_szelsosegekkel_ii_resz

sarkisarkany · http://kozrohej.blog.hu 2007.12.09. 03:09:16

Gratulálok pubi, nyertél egy utat a közröhej blogra.

Hun 2007.12.09. 03:35:00

Engem is érdekelne, hogy miért van ennek a kis libsinek ekkora pofája.Valahogy nem nagyon tudom a fajtáját komolyan venni, a szája az persze jár, hogy megverjük Tomcatet meg a "nácikat".
Erre csak azt tudom én is mondani, hogy tessék, lehet jönni.Tavaly októberben miért nem voltatok ott a tüntetéseken, vagy idén a Szabadság téren, vagy a Nagymező utcában?
Mi ott voltunk, csak a bátor antifák nem voltak sehol, meg az anarchisták.
Ja, hogy ilyenek nem is léteznek, csak pár szdszes kisgyerek irogat mindenféle blogokra hőstettekről, meg "náciverésről".

Hun 2007.12.09. 03:55:03

Ja, a becsületről meg annyit, hogy ha nyilvánosan utalást teszel arra, hogy bennelennél valakinek az "elagyabugyálásában", és ez a valaki reagál erre, korrektül megkér a helyszín,időpont megnevezésére, akkor ez elől megfutamodni a leggyávább, és legszánalmasabb dolog, elárul rólad mindent,a szavaidnak nincs hitele.Mondjuk ezt már megszokhattuk a ballib oldaltól...

Monetar 2007.12.09. 06:24:48

molnargoreny, tisztessegben megoregedett mentoskent, nehany(?) evre a halaltol, nem kene inkabb csaladot szerezni valahonnan, hogy legyen mit atvinni?

Mert tomkat csicskajakent vegezni gaz, szerintem

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.09. 09:48:21

Monetar: te is jöhetsz, akár gerivel együtt.

Merthogy én nem vagyok TC csicskája, de te, ahogy elnézem, annál inkább az övé... Bátor legény. Mondjuk, a Gyárban két perc alatt kiderült, hogy geri kicsoda, hiszen az urbangeri kukac akármi email elég beszédes... Monetar kukac izé is van?

Radical 2007.12.09. 11:48:41

Kis szánalomtenger...Le merem fogadni, vagy kb 30kg, és már a fél országot "móresre tanítanád"...Fogadjunk, alsó tagozatban mindíg kiközösítettek, egyedül ültél valamelyik hátsó padban, és a pöcsöddel játszottál. Amikor nagyobb lettél, rászoktál a macskák kínzására, azok közül is a kölyökmacskák haláltusáját tanulmányoztad perverz örömmel. Hogy, hogy nem, felcseperedve már nem volt elég izgalmas az állatkínzás, viszont hát ugye annyira nem voltál bátor sohasem, hogy mondjuk emberekbe kössél bele, levezetvén a zsigeri szadizmusodat (te beteg állat), ígyhát maradt, hogy a blogodon minden, általad unszimpatikus közszereplőnek elfantáziálgatsz a megrendszabályozásáról. Kis hülye majom.

Radical 2007.12.09. 11:58:35

Hű, a kommenteket csak most olvastam el...
Nem kenyerem a más vitájába való belepofázás, de te, túlművelt, felvilágosult, überdemokrata barátom, te tényleg nem vagy semmi.
Legyél már férfi, azt\\\' húzz el szépen a Teréz krt 6-ba, és beszéld meg a haragosoddal a bánatodat. Látod, a bácsi még az időpont eldöntését is rád bízza, és ha már tényleg ennyire mérges vagy (jujjuj, be ne kakilj), akkor hajrá.
Mondjuk ez tipikusan a te fajtádnak (igen, a TE FAJTÁDNAK) a hozzáállása.
Majd néha-néha azért hátra is nézzél...

Refuse/Resist! 2007.12.09. 12:16:09

"Az SZDSZ underground blogja: Élünk, lélegzünk, van lelkiismeretünk, értünk is hozzá" vs. a fenti bejegyzés

LOL, aztarézfánfütyülőjét!
Ezt a blogot is be kell raknom a droidzónába, sodika mellé.
Hihetetlen milyen dísztollas torzszülöttek keletkeznek...
Ezt tényleg terjeszteni kell, több SZDSZ, több agyhúgykő!

Szaros gerle / Lighting Enchanted Multiple Shots · http://gerlefeszek.blog.hu/ 2007.12.09. 13:25:00

Azért ez nem rossz bazz, mikor téged ütnek akkor "azerőszaknemvezetsemmirelegyenpísz" de mnikor erőteljes ellenvélemény érkezik ami esetleg egy lófaszt is tartalmaz úgy lepődsz meg mint szűzlány a félméteres niggerfaszon.

Amúgy még szerencséd van hogy tomcat írt vissza neked nem pedig egy kevésbé ismert és hajhiányos de izonszövettel annál dúsabban ellátott vigilante akart meg bekenni fa testápolóval.

Habár ami késik nem múlik.

Monetar 2007.12.09. 16:42:45

"Merthogy én nem vagyok TC csicskája, de te, ahogy elnézem, annál inkább az övé... "

Ezt fejtsd ki kérlek: mivel védtem én őt, vagy mondtam az ő ügyével kapcsolatban bármit is? Esetleg bevonhasz pár humorosnak vélt latin BSet is az indoklásba pluszpontokért.

És ha már belejöttél, fejtsd ki azt is, hogy miért foglalkozol ennyire kiemelten tomival, hogy kb. minden második vagy harmadik bejegyzésed őróla szól, ill. szerepel benne ő.
Szerintem az elv hasonló, mint a végük felé közeledő öreg nénik esetében, ahol a plüssmaci meg a vacakkutya lesz az akit felruháznak majd a gyerekképpel, ha már az élet nem adta meg nekik az opciót. Ha pszichológiában

"Bátor legény. Mondjuk, a Gyárban két perc alatt kiderült, hogy geri kicsoda, hiszen az urbangeri kukac akármi email elég beszédes... Monetar kukac izé is van?"

Persze, te ostoba fajankó, hogyne lenne.
Nyomozzátok ki „a Gyárban” akkor.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2007.12.09. 19:25:27

A liberó bátorság a bejárati ajtóig tart. Nem kell ezt olyan komolyan venni. MG, nektek is azt javaslom, aki normális hangra nem képes, azt szarjátok le. Ebből fölösleges - szerintem - ilyen netes kakaskodást csinálni.
Bár az után a pár sor után én is megnézném mennyire egyenes a testtartás tomcattel szemben.
Ha megvan az időpont, dobjatok egy mélt, mert azt megtekintem! Csak az első pillanatokra volnék kíváncsi, meg a tekintetekre. Nem az erőszak érdekel:))

Weisz Eödömér 2007.12.09. 20:46:19

Kedves Urbangeri!

Örülök, hogy megtaláltam a blogját. Sok érdekességet olvastam itt.
Csak egy kérdés ötlött fel bennem:
Hogy Maga egyátalán noooormális? Tudja egyátalán, hogy mit beszél?!?!?!?!
Az ilyen jellemtelen emberek miatt kezdik utálni a zsidóságot és élezik ki a szélsőségekig a helyzetet a tisztességes emberek között! Mit képzel Maga? Azt hiszi, hogy Magának van jogalapja ilyen cselekedetekre felbújtani? Azzal az eszmerendszerrel amit Maga képviselni próbál ez összeegyeztethetelen!
Mélységesen szégyelje Magát!

Tisztelettel,
Weisz Eödömér

Emzperx 2007.12.09. 21:24:28

A leghangosabb nácizók a lagnagyobb nácik.

xy 2007.12.09. 23:14:27

Hát ezen a blogon ez az első bejegyzés, amit elolvasok, de valszeg az utolsó is.
Ilyenkor én liberálisként szégyellem, hogy kik nevezik magukat liberálisoknak. Megverni Tomcatet? Megverni bárkit? Ez az igazi szabadelvűség! Gratulálok!
Az, hogy ha nem értesz egyet Tomcattel, az egy dolog, én sem szoktam. De erre az a megoldás, hogy "járna neki egy kis móres"???
Hát ez egy vicc! Fiacskám, az ilyenek, mint Te vered szét a liberalizmusnak a becsületét ebben az országban, az egész SZDSZ-szel együtt!

csabex 2007.12.10. 00:35:49

EEeeejha!
Nem semmi vagy. Bátor és férfias! (Nem dobnak ki ezért az SZDSZ-ből..?). Minden elismerésem, igazi szájkaratés csicska vagy, "Nem az, hogy nem merem, hanem az, hogy nem érdekel."... Nem ég a pofád, te kis szerencsétlen? Beszólunk, aztán fölényeskedve húzzuk be fülünket farkunkat? "én meg közgazdász, és menedzsmentben utazok." Hova szarjak, kisfiam? Én énénénén vagyok a megközelíthetelen közgazdi, egy igazi értelmiségi, aki föléemelkedik az agressziónak, amelyet oly' hangosan hirdettem az imént, míg meg nem jelent nagyarcúságom áldozata, és korrekten közölte a helyszínt, és lovagiasan megengedte, hogy időpontot válasszak magamnak. Lábonlőni? :-) Ne viccelj már, még csúzlit sem fogtál a sorvadt kezedben, nyomorék. Nem kell Tomcat pártját fogni senkinek, elég, ha valaki férfi, az rögtön belátja, hogy visszataszító kis szubhumán gyáva nyomorék vagy...:-) A kutya nem foglalkozna veled, szardarab, ha nem te hepciáskodtál volna, hidd el.

german 2007.12.10. 05:18:56

urbangeri,
fentebb többen rámutattak,még magukat liberálisnak vallók is (ld.legfrisseb:xy),hogy önellentmeondásba keveredtél.
Öszefoglalom röviden az eddigi hozzászólások lényegét,ill.a téma tartalmát: kölcsönösen infernálisnak tartjátok egymást TC-vel,és Te szívesen bevernéd a pofáját.Rendben.Beszól TC:OK.,gyere. - erre Te áááá nem is fontos,ő egy senki,Te kögazdi vagy (ki a fenét érdekel?)és mégse,mert...
Figyelj haver: ez így nem megy.
TC bátor,ennek számos - törvényes! - jelét adta,mig Te kussolsz.
A nácizás uncsi, a zsidózás is az,de a kettő feltételezi és erősíti egymást.Viszont itt ez a hanuka:kicsit off,de muszáj a zsidók egy kis csoportjának ezt a Nyugati téren - korábban a Parlament előtt is megünnepelni?Csodálkoznak aztán,hogy ez sokakat irritál,és ha eddig semlegesek is voltak,antiszemitává válnak.Dehamár:miért nem a zsinagóga előtt?
Verbalisan pedig ne becsüld le TC-t,kiosztott ő már nálad nagyobb (nem feltétlenül okosabb)fejeket is,bíróságon és másutt.

BadGuy 2007.12.10. 05:31:55

Urbánom, te ezért kapod a fizetésedet, ugye? Mivel nincs antiszemitizmus, gerjeszteni kell. Erre való az ostoba suttyó provokátortöltelék.

german 2007.12.10. 05:48:20

Megnéztem az adatlapodat az iWiW-en.Ott Békéscsaba szerepel.Stimmel ez?
És még angolul se tudsz?Nnahát!
.
I do not know what I may appear to the world.But to myself I seem to be like a boy playing on the seeshore,diverting now and then a smoother pebble or a prettier shlef than ordinary,whilst the great ocean of truth lay all undiscovered before me.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.12.10. 08:55:50

Azért hozzátenném, hogy Urbangeri által becsatolt linken is jellegzetes a történet: blogtika.blogter.hu/?post_id=129628
és erre sincs senkinek oka büszkének lenni.

Fuckame 2007.12.10. 11:21:15

Urbángeri és Monetár: mindenketten szar kis rongyos buzik vagytok.
Csak ennyit akartam közölni.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.12.10. 15:17:14

Ez tartalmas volt... de ez a tomcat csicskája dolog sem vall tájékozottságra. Mi a fenének kell mindenkinek valami támpont, és nem tudja csak úgy egészében szemlélni a dolgokat? :(

urbangeri · http://ujgen.blog.hu 2007.12.10. 16:05:30

Fuckame, csabex:: köszönjük az értékes véleményt, de nem fogok sírni, ha többet nem találkozunk.

aztontúl, hogy nem volt egy csúcs-poszt akaratlanul is sokat kockáztattam vele, most már egész sok szélsőjobber bűzös leheletét érzem a nyakamban. Pedig arra lettem volna kíváncsi, hogy vannak-e aktivista anarchisták, antifák Maon. De láthatóan nem nagyon vannak ellenben a szélsőjobb, a mérsékelt - ugyan mitől mérsékelt? - jobb támogatásával sokkal jelentősebb tényező errefelé.

Nem egy mélyen átgondolt poszt volt, inkább egy feeling a videók láttán. Átgondolva meg nehéz amellett érvelni, hogy a verés egy demokratikus ország legadekvátabb cselekedete lenne.

És ugyan miért ne gondolhatná a liberálisok egy része, hogy a szélsőjobb szószólóival érztetni kéne, hogy mi is az, amivel ők másokat fenyegetnek?

na és ezzel a résszel mi van? "Már már megsajnáltam utóbbiakat. Főleg szegény dagat csávót. A megvert embert szántam, de más a helyzet ha az én lakhelyemen, az én bőrömre megy a játék."
Hogy tobzódom az erőszakban. Ezeket miért ugorjátok át? Ez nem igazán illik a Fidesz és a jobbszél liberális emberképébe?

Kötekedni akartok, mert ehhez értetek. Én meg máshoz is, szívesebben foglalkoznék értelmesebb dolgokkal, de most szopathatom itt magam. Végül is ez is lecke. Bár a végső konklúzió nincs még meg. De nem hiszem, hogy be kéne húzni fület farkat. Erkölcsi fölényetek önámítás. Bár azt sem érzem, hogy én rendelkeznék ilyesmivel. Saját nézőponttal véleménnyel annál inkább.

Bad Guy: hát Tomcat teljesen rá van fixálódva a zsidókra (TV2- talmudmagyarázat), ha ez nem antiszemitizmus akkor mi? Ki a faszom anitszemita, ha nem az, aki minden evilági történést a zsidókra vezet vissza?

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.12.10. 17:01:18

Nem, nem antiszemitizmus. Anticionizmus.
Antiszemita az, amikor azt mondja valaki, hogy valakivel azért kéne valamit csinálni, mert zsidó.

Próbáld a dél-afrikai apartheid rendszer vonatkozásában a megközelítést, és aztán nézd meg mondjuk Peresz kijelentését, David Amon közbejárását az izraeli építőcégeknél.

Innetől az a magyarázat, hogy Peresz azt nem úgy gondolta, vagy az, hogy a magyar cégeket kapásból elutasították az izraelivel szemben, az index cikke alapján, ez kökemény cionizmus, és nincs köze Kohn bácsihoz a szomszédban, aki szintén a háta közepére kívánja az egészet. (Attól eltekintve, hogy mi volt a magyar cégek elutasításának valódi háttere.)

Egyszerűbb emberek szerint viszont Kohn bácsi is benne van, na ők az antiszemiták, de a szomorú hír az, hogy nem büntetendő hülyének lenni, még ha szeretnék is hogy az legyen.

Csak, ha mondjuk David Amont és a cionizmust sem kritizálhatod majd a gyűlölettörvény miatt, na akkor van gáz.

Na, a libek számára szomorú hír az, hogy Tomcat biza nem utálja Kohn bácsit, sőt. Hiba a képletben, hogy a barátnője is érintett. Egyébként ennek kéne kurvára hibának lennie a képletben az antiszemiták számára is.

Egyébként rádszóltak hogy szedd le a koalás barátaink cikket? Azt még látom, hogy Kákossy jó arc, és a hír a negyed milliárdról csak MN-es valami (ennyi látszott oldalt), de akkor mondhatom azt, hogy az orbánszőlő meg csak olyan balos izé? :) Akárcsak a bánya? :)

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.12.10. 17:04:58

Egyébként Neked nem gáz Lominiczi (vagy hogy hívják) szereplése a hanukaünnepen, s véleménnyilvánítása főbíróként egy alkotmányellenessége miatt alkotmánybíróság előtt lévő törvényről, hogy szerinte el kéne fogadni?

Dr. Stein (törölt) 2007.12.10. 17:45:46

Jó helyen keresem a liberális toleranciát?
Ja, nem.

Dr. Stein (törölt) 2007.12.10. 17:52:56

Ne húzd fel magad, Molnárgörény. Az a helyzet, hogy az ilyen balfaszokban egy csepp férfiasság sincs. Inkább elmennek rinyálni, mint tricigeci, hogy jajj, pofánvertek, védjetek meg.
Nem csodálkoznék, ha az lenne a vége, hogy az ordasabb médiában holnap megjelenik a hír: "Megfenyegették urbangerit, az ismert bloggert". Hehe.

urbangeri · http://ujgen.blog.hu 2007.12.10. 17:56:25

De az a gond, hogy tényleg nem érdekelnek túlzottan Tomcat akciói, nem figyelem őt, már így is túl sok időt csesztem el erre. Most basztatta az ortodoxokat, de ténlyeg ez lenne a magyar kulcsprobléma? Ettől kinek lesz jobb? Örülnek az antiszemiták. A cionizmus olyan komoly veszélyt jelentene Mao-ra. Szerintem az idióta közbeszéd akkor már komolyabb gond.

Pletyik szerint ők csak a hétkerben megkerülhetetlen tényezők, de ott ugyebár az MSZP-s Hunvald "Jaguár" György a főbuherátor.

Talmudot kiforgatni (TV2) szerintem nem anticionizmus, mert a talmud éppenséggel nem a cionizmus alapműve, mint ahogy a Biblia sem a fasizmusé.

David Amon, a simlis nagykövet, akit hamarosan visszahívnak, vagy már meg is történt, vagy ilyenről szó sincs? De akkor inkább link, kénytelen leszek megnézni, ha nyilatkozni akarok róla.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2007.12.10. 18:01:43

Geri: aktivista anarchistákat és antifákat akarsz? Tisztában vagy azzal hogy az ilyen szélbalos aktivisták hogyan tevékenykednek nyugaton? Segítek: gyújtogatnak, fenyegetnek, terrorizálnak, és csoportos veréseket visznek végbe. Ha elítéled mondjuk az értelmetlenül vandálkodó széljobbos csőcseléket, akkor tessék szíves lenni elítélni a szélbalos anarchista/antifa aktivistákat!
Elárulok egy nem túl nagy titkot: nyugaton a tisztességös polgár legalább annyira rühelli az Antifát, mint a nackókat mert a gyakorlatuk nagyonis megegyezik.

Ha anarchista tűntetőket vernek szarrá viperával, akkor a szadesz teljes mellszélességgel azonnal kiáll mellettük? Mondjuk egy Fidesz-kormány alatt? Gyanítom hogy igen, és ez minden elárul róluk.

nackó hisztit verjék szét, anarchisták-balosok jöhetnek. Kettős mérce berokkol:((

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2007.12.11. 13:51:41

Geri, a "dagat csávóval" is mellébeszéltél. Itt ugyanis nem szokás a tüntetéseken civileket verni (a linkelt posztod valóságtartalma enyhén szólva kétes, hadd ne fejtsem ki részletesen, miért - a büntetőjog "nem életszerű"-nek aposztrofálja a sztoridat, aminek amúgy semmi köze Tomcathez, viszont március 15-én épp egy zsidócsillagos alak vert meg egy kislányt, név szerint Fok Balázs).

A magyarországi tüntetések azután robbantak ki, hogy a miniszterelnök nyíltan elismerte: belehazudott a választók képébe. Nem is önmagában ez a baj (minden kampányban mindenki lódít valamennyit), hanem az, hogy ő (és a partner SZDSZ) épp az ellenkezőjét ígérték, mint amit a hatalmat megtartva csináltak. Emlékszel még az adócsökkentés ütemét rögzítő, jobb sorsra érdemes törvénytervezetre? Őszöd után kiderült, hogy nem szimpla kampánytódítások voltak, hanem ennél sokkal több: a kormány a választások előtt előre megfontolt szándékkal hazudozott.

Ezek után a tüntetésekben civilellenes atrocitás jószerével nem volt. A rendőrökkel összecsaptak, de azt Nyugaton a balos anarchisták még durvábban szokták megtenni, rendszeresen vannak halottak is.

Az csak süket duma, hogy itt akár a jobboldal, akár a szélsőjobboldal erőszakos lenne. Egyszerűen nem igaz. Te is csak afféle mondvacsinált és valószínűtlenül leírt pofonnal hozakodsz elő a másik blogodban - ami gyakorlatilag semmi, akkor is, ha igaz lenne... Prágában nem voltak ilyen finomak! De bármelyik G8-ellentüntetésen is teljesen megszokott jelenség néhány halott.

Nem a jobboldal erőszakos itt, hanem a magadfajták. Megtorlatlanul. De azért esetleg beküldöm a posztodat Hankóka Jánosnak is, hátha nem bizonyul mégse elég polkorrektnek...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.12.11. 14:07:08

"Előbb a lengyelek szavazták haza a mi Fideszünknél is idiótább Kaczynski brother egyik felét. "

De ehhez hozzátartozik az is, előtte meg hatalomba emelték őket. Ezt a résézt én kihagynám...

Rudolf Hess 2008.01.24. 12:21:10

HEIL HITLER! SIEG HEIL! Gázkamrába veletek! Buzikat a Dunába, zsidókat meg utána! Lámpaernyőt vegyenek!

Nyugi, csak vicceltem, nem vagyok náci, csak jól esett az elhűlt képedre gondolni. A blogod szar, szánalmas szájkaratés vagy. Egy egyszázalékos párt alszervezetének tagja vagy, belegondoltál? Ezzel az egy százalékkal szélsőségesebbek vagytok, mint az októberi hídfoglalók (7% értett velük egyet).

Neked is jobb lenne, ha hamarabb rájönnél, tévedés volt eddig az életed, kevesebb frusztrációd lesz, és nem vágysz majd ilyen görcsösen az erőszakra. Vagy menj el sportolni, ha jól sejtem nem ártana a testalkatodnak, viszont levezetné az agressziódat és talán kevesebb időd lenne hülyeségeket irogatni.

Na csá, már ez a 3 perc is több volt, mint amit az egész ér.

GIjoe 2008.02.02. 11:11:41

szanalmas ez az egesz blog...
egyszeruen hanyingerem van az ilyen szajhosoktol mint aki ezt is irta..
undoritoak vagytok, azt sem tudjatok mirol beszeltek, csak nyaljatok a zsidok segget.
a kedvencem az amikor a "nacikat" vagy "szelsojobboldaliakt" beszukult, csokott embereknek titulaljak..mondjak ezt azok akik az orruknal sem latnak tavolabb..
A masik amin megakadt a szemem, az amikor le panelprolizta tomcat-et majd azzal dicsekedett, hogy bezzeg o kozgazdasz es "menedzsmenttel" foglalkozik, ez talan a legszanalmasabb...

SaNYiKa · http://iwiwiw.hu/blog 2008.02.03. 00:46:26

Ez a tomcat, meg a molnargoreny meg a HUN es tarsai egy rakas fostalicska...
Nem am megijedtek.. ezek is csak ilyen 23ik senkik.. Mikor lattal unatkozom_tartozni_akarok_valahova nacit egyedul tamadni? En soha.. :)

SaNYiKa · http://iwiwiw.hu/blog 2008.02.03. 17:57:18

>> Tomcat néhány éve egyedül ment ki bohócgúnyába a Tér és Vetület nyilasokra emlékező förmedvényére. Ti bátor libber lovagok, közületek ki ment már ki ellentűntetni a nackók ellen?

Gabrilo.. Az miota szamitott ellen tuntetesnek ? Kopasz fejjel odamenni a kopaszok koze, es meg allitom acelbetkos bakancsba is volt.. menj az anyadba idiota.. segnyalo..

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.02.05. 22:22:45

Sanyíííí:

Az ellentüntetés volt. Nem ismerem tc-t, nem nyalom a seggét sem. Annyira nem is érdekel, mit csinál. Csak a szájhősködést nem csípem.
De ettől még megyek persze anyámba, azonnal.

Magát viszont nevelni kéne.

Nácivadász · http://nacivadasz.blogspot.com 2008.07.16. 17:25:18

Az első Magyar Nácivadász Szövetség 100.000 Ft-os sikerdíjat adományoz annak a személynek vagy csoportnak, aki először húz egy vödör szart a fasiszta neonáci bűnöző Polgár Tamás fejére. Részletek itt: nacivadasz.blogspot.com/2008/07/nciterror-veszlyben-hrmashatrhegyi.html

Nácivadász · http://nacivadasz.blogspot.com 2008.07.16. 17:35:38

Még csak annyit, hogy tomcat biztosan nem él itt 1000 éve. Egyrészt, túl fiatal taknyos kisnyilas, másrészt, az olyan disznóképű tokás svábokat, mint amilyen ő is, 1-2 száz éve telepítették csak be Magyarországra. Aztán hamar szóbakerült a kitelepítésük is, főleg azok miatt, akik elsőként csatlakoztak a náci hitlerjügendhez, megtagadva a befogadó Magyarországot, hogy résztvegyenek a nácik által elkövetett népírtásban: www.leveltar.fejer.hu/konyvek/kozlemeny_24/fejezet_12.html
A munkát nekünk kell befejeznünk: Magyarország a magyaroké, nem pedig a hitlerista svábbűnözőké!

urbangeri · http://ujgen.blog.hu 2008.07.24. 19:13:27

Nácivadász: megkésve bár (akárcsak a válasszal én), de valami ilyesmiért írtam.

Jude (törölt) 2009.01.14. 20:28:32

Csávókám, igaz amit Tomcat vetít a blogjában, hogy beszoptad 100 rugóra az irományod?
Olvastad az írást?

urbangeri · http://ujgen.blog.hu 2009.01.14. 23:40:25

Hát sikerült majdnem végigolvasni. Majd reagálok, ha lesz kedvem és időm, de ma csak kivettem innen az ominózus részt.

Na vár a vendég.

trewq 2009.01.15. 00:08:54

Igazi liberális, aki a politikai ellenfeleit erőszakkal akarja elhallgattatni. Büszke lehetsz elveidre

Jude (törölt) 2009.01.15. 08:21:25

@urbangeri:
Érdekelne a te verziód is.
Különben nem értem minek kellett ilyeneket írnod, ha beszari voltál odamenni ehhez a puhos kis majomhoz?
Nem egy erős ellenfél, ha betojtál tőle, nem lehetsz valami kemény gyerek.:)

urbangeri · http://ujgen.blog.hu 2009.01.16. 00:16:35

hétvégén majd leírom.

De el kéne már dönteni, hogy most gyáva vagyok, vagy erőszakos? Esetleg leszarom az egészet, esetleg egy pillanatnyi vágyat fogalmazok meg, ami racionálisan átgondolva nem éri meg a befektett energiát.

Tomcattal sem foglalkoznék egy percet sem itt, ha nem kényszerítene rá. Úgy látszik én fontosabb vagyok neki, mint ő nekem.

Jude (törölt) 2009.01.16. 10:56:08

@urbangeri:

Túl erőszakos nem lehetsz, ha végül nem lett a verekedésből semmi.:)
Én csak egyszerűen nem írok le ilyesmit, ha nem gondolom komolyan, vagy ha tényleg el akarom picsázni ezt a puhos Tomikát, akkor meg főleg nem írom le, hanem elmegyek hozzá és belecsapkodom a fejét a falba.

De őt viszont öröm olvasni, mert hetente el akar verni valakit, csak aztán sosem jön össze a kis drágának, elsősorban azért mert egy szájhős majom, másodsorban pedig, mert egy puhány senkiházi.
Ezt tökéletesen bizonyította, amikor Toroczkai ki akarta hívni, de akkor már hirtelen változott az álláspontja, (a "tökönrúglak, hogy eeszállsz" ) nem azt a lerendezési módot tartotta a megfelelőnek a vitás kérdések rendezésére.:))
Kis beszari Tomika, jókat lehet rajta röhögni.:)
A perelgetéseivel meg a másik viccforrást biztosítja, olyan mint egy faszkalap komcsi/náci házmester, gondolom már milyen jókat röhöghetnek rajta amikor beadja az épp aktuális feljelentgetését valami biszbasz miatt az illetékes szervnek.:)

Hiperhülye vagy, ha ez a senki megszopat a bíróságon, keress ügyvédet!

urbangeri · http://ujgen.blog.hu 2009.03.03. 23:21:38

Pert akarok nyerni, nem szájtépő versenyt
süti beállítások módosítása