HTML

Ujgen Renegade

Az SZDSZ egykori underground blogja: "Élünk, lélegzünk, van lelkiismeretünk, értünk is hozzá de nem biztos, hogy hivatalosak" VOLTUNK. Most meg pihenek.

Friss topikok

  • vazsmegyeigerdezsház: Cafolatrol akkor beszelhetunk, ha az elmelet piller allitasairol bizonyithato, hogy hamis, es az e... (2011.08.10. 09:14) Kedvencünk Bogár László
  • urbangeri: @Gino: köszi ;) (2010.03.09. 23:08) Felelős ellenzékiség
  • urbangeri: megnéztük öcsémmel, Csermely Péter nagy produkciót nyomott (2010.02.24. 00:41) Viszony a nagyokhoz
  • Teddypompom: hehehehehe. Annnnnyira jó. Mintha hájjal kenyegetnének. Még, még,még ennyi nem elég!!!!!!!!! (2010.02.06. 15:57) Viszlát Ernyő!
  • urbangeri: Van nekem rendes munkám, ez mindig is csak másodállás volt, csak a mókáért. ujgen.blog.hu/2009/02/... (2009.07.29. 23:33) - Hé Johnny,

Linkblog

Fodor csapat blogot indított

2008.05.15. 08:20 :: urbangeri

Régebben volt nekem egy kezdeményezésem, Több SZDSZ, több blogger, amit szépen ki is dolgoztunk. Aztán az idő úgy hozta, hogy inkább kevesebb SZDSZ, több blogger, de azért alakul a dolog. Pedig ha tudnák, hogy ott szunnyad a winchesteremen lassan két éves prezentáció, amit nagyrészt Konrad kezemunkáját dícséri.

A fenti kis megemlékezés apropóját a Fodor-stáb blogja szolgáltatta.  Úgy látszik még meg kell találni a közönségnek. Ezért én is kanyarítottam egy bejegyzést. Csak azon aggódom, hogy bírja-e a blog.hu szervere terhelést.

A csapat fiatalokból áll. Bár az is igaz, hogy Kóka János mögött álló csinálós brigád életkora is kábé három-öt évvel több. Viszont a Fodor mögött álló nagyobb tanácsadó emberek is fiatalabb generációkat képviselnek (35-45). Kíváncsian várom mi lesz belőle.


Ha már blogok, akkor még kettő.

Szabadai Viktor Budapesti Választmányi elnök nevével fémjelzett Szabad Kezdeményezések Köre blog is frissülget. Én kicsit furcsának tartom, hogy nem lehet kommentezni.

És van a nagy SZDSZ blogja, ami néha nekiindul, aztán meg leáll. Most éppen leállt, csak találgatni lehet, hogy miért.

13 komment

Címkék: szdsz fodor

A bejegyzés trackback címe:

https://ujgen.blog.hu/api/trackback/id/tr80469502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dolphin · http://adlibitum.hu 2008.05.17. 10:33:37

Mondjuk kivancsi leszek, hogy ez a stab blog marginalisan tobb ideig huzza-e, mint Fodor blogteres probalkozasa...

Egyebkent nem SZDSZ szinten, hanem altalanosabban, un. "ballib" szinten siralmasan megy a webkettesites. Pl. a Mancs honlapja egesz katasztrofalis, nyoma sincs az interakcio lehetosegenek (a pango forumot ne szamitsuk annak), pedig artani biztos nem artana (sot, akar igeny is lehetne ra). A HetiValasz es Reakcio lenyegsen jobbak ilyen teren, s mivel az ilyen dolgoknak jelentos kozossegformalo ereje van, erthetetlen a hanyagolasuk. Mind a Mancs, mind az ES eseteben jo lenne ha egy kicsit elmelaznanak a The New Republic, vagy a The New Yorker (hogy ideologiailag ne menjek messze) honlapjanak felepitesen, mert nem veletlenul lettek olyanok, amilyenek.

Bakura - Szabadság, egyenlőség, testvériség · http://politikaikommunikacio.blogter.hu 2008.05.17. 10:41:03

"És van a nagy SZDSZ blogja, ami néha nekiindul, aztán meg leáll."
Amit a reakciós politicus ír. (A korábbi fanymark.) Tudtommal megcsinálta az mszp.blog.hu-t és a fidesz.blog.hu-t is.
A párthonlapokon lévő híreket másolta át.
Nem zavar, hogy csinálja, csak az nem tetszik, hogy lenyúlta ezeket az url-eket. Főleg ez az szdsz.blog.hu zavar...
Ilyen alapon engem, vagy Rózsa Misit is reklámozhatnál! :))

Egyébként tetszik a blogod, ahogy így nézegetem. Csak így tovább!

urbangeri · http://ujgen.blog.hu 2008.05.17. 11:43:19

Dolphin: ja web2 fronton óriás előzés volt az elmúlt két évben. Én is hibás vagyok, mert az említett projekt, 2006 júliusi kifulladása után jegeltem a történetet, pedig az önkori kampány után újból lett volna pár alkalom. Bár most hogy kutatkodok az emlékeimben leadtam a cuccost az SZDSZ kabinetfőnökének. (A prezit Konráddal onlinemarketing.blog.hu/ össze).


Zoli: mit nem mondasz. beszarás.

Téged inkább reklámoználak - 'Észak-Alföld Elsőszámú Liberális Bloggere' brand megfelel? :) (még szerencse, hogy magunk között vagyunk, mert ezért tuti lekapnák a fejem. Tudtommal Basahalom is elég jó kondiban van, Liberális várossal meg mivan?)

dolphin · http://adlibitum.hu 2008.05.17. 13:54:33

urbangeri,

felreertesz valamit: ez _nem_ partfeladat kellene legyen. Egyreszt olyan mediumnak mint pl. a Mancs, ami egy egyre inkabb webkettes infromacioszerzesre berendezkedett korosztalyt probal (masok mellett) becelozni, elemi erdeke lenne, hogy szerkesztosegu blogokat nyomasson, kommentelheto cikkekkel, kis videokkal, online exkluzivokkal (valami olyasmi, csak meg jobban, mint a hvg.hu). Ehelyett mi van? heti ket elolvashato cikk. A honlap igy egy alibi, nem egy eszkoz a nagyobb kozonseg eleresehez. (Meg az egymillio feletti peldanyban eladott Economist is egyre jobban rafekudt a honlap fejlesztesre, a napokban csereltek le a teljes designt.)
Masreszt (es ez altalanosan hiany a magyar weben) nem nagyon vannak ertelmisegi-celebrity blogok. Nincs magyar Paul Krugman (The Conscience of a Liberal - krugman.blogs.nytimes.com/), Andrew Sullivan (The Daily Dish - andrewsullivan.theatlantic.com/). Ami a magyar mezonyben beugrik az Tallian blogja, meg persze Totawe, de barmennyire is szeretnek, nekik (meg) nincs meg az az intellektualis sulyuk, mint a tobbi emlitett nek.

urbangeri · http://ujgen.blog.hu 2008.05.17. 21:15:13

Aha. De én azt gondolom, hogy az SZDSZ is betömhette volna a lyukat, és egy ilyen szolgáltatással és tuti előrébb van. A Szabó Miki Alapítvány 200 milliójából ilyenre miért nem futja? www.liberalisalapitvany.hu/index.php?counter=23
mert nincs stratégiai fókusz. meg a frissesség is azért ott van.

kösz a linkeket

dolphin 2008.06.13. 11:31:12

A multkori kommentem apropojan: eleg megnezni, a Goldenblog mainstream listajat - harom deklaraltan jobboldali muhely van ott kepviselve (Reakcio, Konzervatorium, Jobbklikk). Es a serpenyo masik reszeben...? Ez a vonat csunyan elment...

urbangeri · http://ujgen.blog.hu 2008.06.17. 19:58:51

hát ja, lemaradás van. Bár az utolérést bármikor meg lehetne kezdeni. Csak nem látom, hogy ki akarna odabenn bármit is kezdeni ezzel az üggyel.

Körül kell nézni.

dolphin 2008.06.23. 15:30:55

Az, hogy a Fodorek blogja (mar megint) behalt az (aktualis) elnokvalasztas utan, valami komolyabb indokra is visszavezetheto, mint szimpla trehanysag/nemtorodomseg...?

urbangeri · http://ujgen.blog.hu 2008.06.24. 00:50:32

nem hinném, hogy blogügyi analfabétizmuson túl lenne bármi komolyabb ok

politicus · http://reakcio.blog.hu 2008.07.03. 09:34:27

szia Geri,

Csak most tévedtem ide és látom, hogy Bakura "furcsaságokat" ír rólam.

""És van a nagy SZDSZ blogja, ami néha nekiindul, aztán meg leáll."
Amit a reakciós politicus ír."

Nem tudom, Bakura ezt honnan veszi, de én nem írom az SZDSZ blogját. Semmilyen pártblogot nem írok. Nem foglaltam le az szdsz.blog.hu-t és semmilyen más blog.hu-s url-t sem.

Csak a tisztánlátás kedvéért. Továbbra is él viszont a politika.blogter.hu, valamint a reakcio.blog.hu

Bakura - Szabadság, egyenlőség, testvériség · http://politikaikommunikacio.blogter.hu 2008.07.03. 12:42:54

Politicus nálam jelezte, hülyeségeket írtam ide.

Szóval ha beírom hogy szdsz.blog.hu, akkor nálam politikust írja ki szerzőnek. Bevallom rád gondoltam.

De persze te politiCus vagy. Bocs hogy tévedtem, és elnéztem. Ha nem te vagy mint állítod, azért is.

De szerintem nem írtam ide semmi rosszat rólad.
Persze értem, hogy tisztázni szeretnéd a szitut. A helyedben valszeg én is így lennék vele.

politicus · http://reakcio.blog.hu 2008.07.03. 12:50:07

aha, most már értem. De valóban nem én vagyok. :)

dolphin 2008.07.14. 16:47:31

Nem tudom nem ubercikinek minositeni, azt ami a Fodor-stab blogjaval ill. Fodor honlapjaval tortenik. Kulonsen utobbinal, belefeccoltak egy vagon energiat a dizajnba, aztan meg annyira sem kepesek, hogy a hireket belinkeljek (mennyibe kerulhet, ketnaponta 5 percbe...?). Igy retrospektive valik rohejesse az egesz...
süti beállítások módosítása